THE CARS

این وبلاگ برای علاقه مندان به اتومبیل طراحی شده است

THE CARS

این وبلاگ برای علاقه مندان به اتومبیل طراحی شده است

نید فور اسپید (اندر کاور) need for speed undercover

جدید ترین نسخه نید فور اسپید(اندر کاور) need for speed (undercover)

باز هم اوج هیجان، شتاب و سرعت با انتشار نسخه جدید بازی زیبا و بی همتای Need for Speed با عنوان Undercover پا به عرصه بازی های رایانه ای گذاشته که در اولین روز های عرضه با استقبال بی نظیر کاربران و منتقدین بازی های رایانه روبرو شده و عنوان زیباترین و پرهیجان ترین بازی اتومبیل رانی انتشار یافته تا این لحظه را از آن خود نمود.
شما در
Undercover نقش یک مامور مخفی پلیس را داشته که در طول بازی باید در میان افرادی که مخفیانه در خیابان ها و اتوبان ها اقدام به برگزاری مسابقات غیر قانونی می نمایند نفوذ نموده و آنها را در هنگام برگزاری مسابقات غیر قانونی دستگیر نمایید.
یکی از حالات جدید اضافه شده به بازی حالت
Highway Battle نام دارد که در آن شما و رقیب تان باید در بزرگراه با یکدیگر به رقابت بپردازید. این مسابقه در یک مسیر مستقیم انجام می پذیرد و معمولا مخصوص رقابت با Boss های بازی است. چیزی که این مسابقه را بسیار هیجان انگیز می کند ترافیک و عبور و مرور خودروها از این بزرگراه است که شما را وادار می کند با حداکثر سرعت با انجام مانورهایی از میان آن ها عبور کرده تا در نهایت جلوتر از رقیب خود مسابقه را به پایان برسانید.
در این نسخه از بازی شما باید خود آماده یک مبارزه تمام عیار با حریفانی حرفه ای نموده مبارزه ای که در آن تمرکز بالا از یک طرف، کنترل هیجان خود و سرعت اتومبیل های مدرن و پرقدرت انتخابی از طرف دیگر عوامل مهمی در موفقیت شما می باشند.
از ویژگی های بارز این بازی پرداخت قوی گرافیک بازی و نیز جلوه های ویژه و صدا گذاری فوق حرفه ای این بازی از یک طرف و نیز حضور کمپانی های بزرگ اتومبیل سازی جهان و با ماشین های فوق العاده حرفه ای و پرسرعت در کنار آزادی کامل کاربر در انتخاب نوع بازی و مسیرها و جاده های انجام مسابقه و ... همه و همه این نسخه از بازی را تبدیل به یکی از مهیج ترین و پرفروش ترین بازی های کامپیوتری ارائه شده در زمینه اتومبیل رانی تبدیل نموده است.

ویژگی های بازی
Need for Speed: Undercover:
- اضافه شدن تعقیب گریز و عملیات اکشن پلیسی در کنار مسابقات مهیج اتومبیل رانی
- پرداخت قوی گرافیک بازی و نیز جلوه های ویژه بی نظیر و صدا گذاری فوق حرفه ای
-
gameplay بسیار منعطف و حرفه ای این بازی در مقایسه با نسخه های قبلی این بازی
- لذت تعقیب و گریز های پلیسی در خیابان ها و اتوبان های آمریکا
- حضور کمپانی های بزرگ اتومبیل سازی جهان و با ماشین های فوق العاده حرفه ای و پرسرعت
- هوش مصنوعی جدید و پی



 

نظرات 1 + ارسال نظر
شاهین چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:12 ق.ظ http://Rule123.blogsky.com

سلام دایییییییییییی
این بازی رو برا ما هم بفرست دیگه داداش
بازی توپییه
مخلصیییییییییییم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد