THE CARS

این وبلاگ برای علاقه مندان به اتومبیل طراحی شده است

THE CARS

این وبلاگ برای علاقه مندان به اتومبیل طراحی شده است

بنز(مکلارن)

درباره بنز مکلارن

سرانجام کمپانی خودرو سازی مرسدس بنز در پی در خواست های مکرر علاقمندان SLR گونه ی مسابقه ای و ارتقا یافته ی این سوپر اسپرت را با نام مک لارن SLR 722 GT روانه ی بازار کرد.

     این خودرو توسط متخصصان انگلیسی موتور های مسابقه ای در شرکت RML بطور کامل تحت مهندسی مجدد قرار گرفت، بطوریکه بیش از 400 قطعه ی سازنده به آن اضافه و یا مجدداً طراحی شد. همچنین تکنسین های RENNtech با تغییراتی که در شاسی، موتور، سیستم تعلیق (فنربندی)، سیستم ترمز و بخش های آیرودینامیکی بدنه ی SLR انجام دادند، ویژگی های منحصر به فردی را به 722 جی تی بخشیدند، تغییراتی از قبیل :

      تقویت سیستم تعلیق، بهره مندی از کیت بدنه ی پهن تر، بالچه ی فیبر کربنی بر روی صندوق عقب، استفاده از سیستم قفل مرکزی چرخ ها و جک هوایی که در مجموع باعث چسبندگی بیشتر ۷۲۲ جی تی به سطح جاده و افزایش پایداری شده و علاوه بر ارتقای قابلیت های حرکتی، میزان کنترل پذیری چرخ ها به هنگام پیچیدن، شتاب گیری و ترمز را نیز افزایش داده است. تقویت کابین راننده و شاسی فیبر کربنی آن بوسیله ی لوله های فلزی و مطابق با استانداردهای FIA به منظور ایمنی هر چه بیشتر راننده و همچنین استفاده از صندلی های اسپرت سبک وزن و فرمان قابل تعویض به همراه نشانگرهای هشدار دهنده ی دیجیتالی بر روی آن که فضای داخلی کاملاً اسپرتی را برای 722 جی تی فراهم آورده است و سایر تغییرات دیگر.

     از این خودروی بی نظیر تنها 21 نمونه تولید و برای فروش عمومی عرضه خواهد شد که هر یک از مدل ها از موتور 5/5 لیتری هشت سیلندر با آرایش وی شکل مجهز به سوپرچارجر برخوردار بوده و قادر به تولید 680 اسب بخار نیرو هستند

مشخصات فنی بنز مکلارن

موتور:V8 5/5 لیتری

حداکثر سرعت:314

حداکثر گشتاور:826 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه

حداکثر قدرت:680 اسب بخار در 6500 دور در دقیقه

شتاب 0تا96:زیر3/3

وزن 1390 کیلوگرم

نسبت قدرت به حجم موتور:6/123 اسب بخار برای هر لیتر

نسبت وزن به قدرت:04/2 کیلوگرم به ازای هر اسب بخار


 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:50 ب.ظ

شاهین جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:51 ب.ظ http://Rule123.blogsky.com

خیلی با حاله...
به این میگن ماشین....
بی نظیره توضیحات شما هم عالی بود

آرمان چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:53 ب.ظ

ایول وبلاگت با حاله.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد